Онлайн-відгуки стали одним з найбільш важливих способів органічного просування бізнесу серед споживачів. Сьогодні чимало людей роблять покупки в Інтернеті та читають відгуки клієнтів, які купували цей товар раніше.
Крім того, перед тим як відправити резюме в компанії, кандидати досліджують усі доступні мережі, форуми та платформи, такі як Depratsiuiesh.com.ua, щоб прочитати думку колишніх і нинішніх співробітників про ці компанії. Тому важливо упевнитися в тому, що у вас є відповідна присутність в Інтернеті. Важливо спонукати ваших співробітників написати відгук про робочу атмосферу в компанії. Далі, потрібно зробити наступний крок для отримання максимальної віддачі від майбутніх відгуків, які ви отримуватимете.
Платформа Depratsiuiesh.com.ua надає компаніям інноваційні рішення для брендингу роботодавця, при цьому роботодавці мають набір інструментів, котрими вони можуть скористатися, наприклад: можливість спілкуватися з нинішніми, колишніми та майбутніми працівниками безпосередньо на платформі шляхом отриманих відгуків, можливість використовувати платформу для просування вакансій, корпоративної культури та створювати брендовий імідж прозорого роботодавця.
Відповідати на позитивні відгуки так само важливо, як і на негативні. Отже, найперше, що вам потрібно буде зробити, — це якомога скоріше подякувати авторові відгуку в найбільш природній манері, бути лаконічним та щирим.
Кандидати цінують роботодавців, які реагують на відгуки, навіть негативні. Своєю відповіддю ви показуєте кандидатам, що ви — прозорий роботодавець, який враховує і виконує побажання, що містяться у відгуках працівників. Відповіді на питання також отримають працівники/колишні працівники, які, швидше за все, не мали можливості поставити їх безпосередньо працедавцеві.
Проактивність в управлінні онлайн-відгуками може мати величезний вплив на бренд вашої компанії. До того ж, кандидати втричі більше довіряють інформації, яку надають співробітники шляхом таких от відгуків, аніж тій, яку розміщує сама компанія.
Ось 4 поради, якими ви можете скористатися:
Який підхід слід застосувати до негативних відгуків
З негативними відгуками буває складно впоратись. Але людина, яка бере на себе цю задачу, безумовно, розуміє, що отриманий зворотній зв’язок має бути донесеним та узагальненим, щоб бути конструктивним. Роботодавці, які цінують прозорість, беруть також до уваги і негативні відгуки та намагаються їх максимально опрацювати.
І хоча ви можете побоюватись негативного відгуку, ви можете використати його у власних інтересах, зробивши кілька простих кроків:
Декілька прикладів відповідей:
Як заохочувати писати позитивні відгуки?
Чим більше у вас позитивних відгуків на платформі Depratsiuiesh.com.ua, тим меншою буде шкода від негативного відгуку, коли ви його отримаєте. Чому варто давати відповіді на позитивні відгуки? Тому що саме так ви можете заохочувати такий зворотній зв’язок. Крім того, позитивні відгуки сприяють зміцненню вашого іміджу як бренду роботодавця і допомагають простіше залучати потрібних кандидатів.
Декілька прикладів відповідей:
Ви також можете поділитися позитивним відгуком зі своєю внутрішньою командою — ви насправді заохотите цей тип поведінки, що був відмічений в огляді, та подаруєте працівникам гарний настрій.
Потенційні кандидати цінують і з інтересом спостерігають за тим, що працівники вашої компанії говорять про неї у соціальних мережах чи на Depratsiuiesh.com.ua. Якщо ви візьмете це до уваги та реалізуєте попередньо встановлену програму, даючи належні відповіді на відгуки, ви зможете створити собі позитивну репутацію та стати топовим брендом роботодавця.
Подивіться, що включити в мотиваційний лист, щоб бути на крок попереду ...
Подивіться, що включити в мотиваційний лист, щоб бути на крок попереду ...
Подивіться, що включити в мотиваційний лист, щоб бути на крок попереду ...
Увійдіть в свій аккаунт і додайте свій коментар