Бренд роботодавця описує його репутацію як робоче місце та цінність, які він приносить працівникам, на відміну від більш загальної репутації корпоративного бренду та цінності, який він приносить клієнтам. Відповідно, мистецтво і наука брендингу роботодавців належить до ініціатив із залучення, приваблення та утримання, що направлені на покращення бренду роботодавця вашої компанії.
Ви додали до списку маркетингових цілей зростання бренду роботодавця?
Ось що варто і чого не варто робити:
Одним із гріхів команд, відповідальних за бренд роботодавця, полягає у тому, що вони спрямовують свої зусилля лише на формування пакету пільг для працівників. Теоретично, коли у працівників з’являється відчуття добробуту, вони виражають своє задоволення різними методами, і таким чином компанія поступово починає створювати бренд роботодавця. Зрозумійте мене правильно, я вважаю, що це найкращий відправний пункт, але цього поки що недостатньо, аби можна було говорити про брендинг роботодавця.
У книзі “Пов’язані однією мережею. Як на нас впливають люди, яких ми ніколи не бачили” авторства Ніколаса Кристакіса та Джеймса Фаулера йдеться про те, скільки рішень ми приймаємо під впливом оточуючих нас людей.
На нас впливають наші друзі — ми дуже часто копіюємо наших друзів, вони дають нам згоду (і гарантію) на те, щоб робити щось. Якщо друг щось робить/купує/десь був, нас так само тягне щось робити/купувати/їхати кудись.
Друзі друзів наших друзів впливають на нас — на нас впливає те, що роблять наші друзі, але на нас також має вплив те, що роблять друзів наших друзів і навіть друзі друзів наших друзів.
І так, щоб досягти успіху в розвитку бренда роботодавця, ми повинні спершу переконатися в тому, що всі нинішні працівники є задоволеними. У більшості випадків недостатньо запропонувати пакет пільг для створення у ваших співробітників відчуття добробуту.
Ось деякі з елементів, які сприяють формуванню позитивної культури в компанії:
Фотографії у соціальних мережах чи заходи, які ми проводимо у напрямку брендингу роботодавця, дуже допомагають; люди бачать їх та хочуть працювати з вами, аби бути частиною того супер середовища, яке вони бачать. Знову ж таки, чому цього недостатньо?
Тому що реальність не змінюється самими лише картинками, розміщеними у соціальних мережах. Що ми робитимемо, коли потенційно нові працівники почнуть шукати в мережі думку людей, які працювали або працюють у цій компанії? І знаходять більше негативних, ніж позитивних відгуків.
Почніть з середини та визначте головною метою перетворити усіх своїх працівників у послів бренду, формальних чи неформальних. Якщо працівники матимуть справжнє відчуття добробуту у компанії, вони говоритимуть про це своїм друзям, а ті в свою чергу — іншим своїм друзям і так далі… ви розумієте принцип — розповсюджуватимуть позитивні враження від компанії. Тільки тоді ви зможете сказати, що починається маркетинг WOM (Word of Mouth: сарафанне радіо), що є необхідним для вашого плану.
Так, це довгий процес, але він досягається не за 2-3 місяці, а роками, протягом яких працівники стають більшо цілеспрямованими, продуктивними та щасливими.
Що ви використали для створення свого бренду роботодавця?
Подивіться, що включити в мотиваційний лист, щоб бути на крок попереду ...
Подивіться, що включити в мотиваційний лист, щоб бути на крок попереду ...
Подивіться, що включити в мотиваційний лист, щоб бути на крок попереду ...
Увійдіть в свій аккаунт і додайте свій коментар