Ми все частіше чуємо про важливість бренду роботодавця. Статистика показує, що чітко визначена стратегія бренду роботодавця може допомогти компанії легше винаймати персонал, знизити витрати на найм, а також підвищити відсоток втримування працівників.
Не дивлячись на ці переваги, понад 45% компаній не мають стратегії брендингу роботодавця.
В цій статті ви дізнаєтесь більше про наступне:
Імідж компанії є дуже важливим. Його можна розглядати з трьох точок зору:
Брендинг роботодавця — це спосіб покращення іміджу компанії та представлення його працівникам і кандидатам на посади в компанії. Користуючись брендом роботодавця, організації можуть просувати своє робоче середовище, свої пільги та послуги.
Будь-який кандидат повинен шукати інформацію про компанію перш ніж подавати заявку на вільну вакансію. Якщо вони не знаходять оновленої чи актуальної інформації, у них не виникає бажання подавати заявку. Відповідно, брендинг роботодавця є важливим для будь-якої компанії, котра хоче винайняти персонал, але також і для підтримання мотивації теперішніх працівників.
Добре розроблена стратегія брендингу роботодавця допомагає кандидатам більше дізнатися про компанію та зрозуміти, чи підходить вона їм для роботи.
1. Винаймати простіше і швидше
Однією з найбільших проблем для роботодавця є процес найму на роботу. Останнім часом процес підбору персоналу стає все більш складним, довготривалим та дорогим (витратним). Трудова криза в Україні ускладнює для працедавців процес найму. Тому в теперішній час даний процес може займати до 27 робочих днів.
Коли компанія фокусується на брендингу роботодавця, знижуються як витрати, так і тривалість процесу найму. У компаній з доброю репутацією витрати на винаймання працівників на 43% нижчі у порівнянні з організаціями, які не інвестують в брендинг працедавця.
2. Зниження плинності кадрів в компанії
Плинність кадрів — поширена проблема в Україні, особливо у сфері роздрібної торгівлі.
Якщо робити все правильно, брендинг роботодавця допоможе вам знизити плинність кадрів до 28%.
3. Ви досягаєте більшої кількості кандидатів на співбесідах
У більшості випадків процес найму на роботу триває довго, тому що все менше кандидатів подають заявки і приходять на співбесіди. Як вже згадувалось раніше, якщо ви не надаєте інформацію про компанію, кандидати неохоче подають заявки на вакансії, які ви публікуєте.
Привабити кандидатів можна за допомогою стратегії брендингу роботодавця, за допомогою якої ви передаєте відповідну та постійно оновлювану інформацію про компанію.
Більш як 65% кандидатів читають відгуки про компанію перед прийомом на роботу.
1. Встановіть свої цілі
Перш ніж створювати стратегію брендингу роботодавця, вам необхідно поставити перед собою чіткі та вимірювальні цілі. Подумайте про те, з якими проблемами стикається компанія.
Висока плинність кадрів? У вас замало кандидатів? Ви хочете, щоб ваша компанія була більш помітною? Ви хочете знизити витрати на підбір персоналу?
Дайте відповіді на ці запитання і оберіть основну ціль компанії, наприклад, підвищення впізнаваності компанії, і одну або дві другорядні цілі, наприклад, залучення поінформованих кандидатів та скорочення плинності кадрів в компанії.
2. Оберіть девіз компанії
Подумайте про те, що ваші працівники найбільше цінують в компанії, а також про те, що є характерним для її робочого середовища. Один з найбільш цікавих девізів, обраних компаніями, — це девіз Google: працюй старанно, грай старанно!
Цей девіз допоможе вам коротко показати кандидатам, що означає працювати у вас.
3. Встановіть канали та інформацію, яку хочете передавати по ним
Вам потрібно буде провести дослідження і знайти канали, які найчастіше використовують ваші потенційні кандидати. Facebook, Twitter, Instagram та інші соціальні мережі — ідеальне місце для того, щоб поділитися якомога більшою інформацією про компанію з вашими працівниками і кандидатами.
Також такі платформи, як Depratsiuiesh.com.ua ідеально підходять для створення спільноти навколо вашого бренду.
4. Відслідковуйте
Вам потрібно буде постійно відслідковувати і аналізувати, як реалізується стратегія брендингу роботодавця. Якщо ви не здійснюватимете моніторинг, ви не дізнаєтесь, чи досягли своїх цілей.
Крім того, моніторинг і аналіз даних допоможуть вам побачити, що ви робите правильно, а що ні у вашій стратегії брендингу роботодавця.
Брендинг роботодавця пропонує не лише передачу інформації про компанію якомога більшою кількістю каналів, а й презентацію та покращення іміджу компанії. Крім того, створення спільноти навколо вашого бренду є важливим елементом будь-якої стратегії брендингу роботодавця.
Яку стратегію брендингу роботодавця обрали б для себе ви?
Подивіться, що включити в мотиваційний лист, щоб бути на крок попереду ...
Подивіться, що включити в мотиваційний лист, щоб бути на крок попереду ...
Подивіться, що включити в мотиваційний лист, щоб бути на крок попереду ...
Увійдіть в свій аккаунт і додайте свій коментар