Декілька заявників. Більше співбесід. Більше співробітників
Створити безкоштовний аккаунт!унікальних відвідувачів/місяць
вклад співробітників і заявників
щомісячні перегляди сторінок
партнерські стосунки з працедавцями
зареєстровані користувачі на платформі
На Depratsiuiesh.com.ua, щомісячно, більш 500.000 співробітників, які шукають профілі працедавців в Україні, щоб вирішити, де працюватимуть?
Заявники витрачають на 36% більше часу на сторінці компанії з корпоративним преміальним профілем працедавця?
88% заявників віддають перевагу компаніям, які постійно оновлюють свій профіль?
90% заявників рахують відповідь компанії на відгуки на Depratsiuiesh.com.ua дуже важливим?
Зв'яжіться з нами, щоб краще зрозуміти, що вам личить, навіть якщо вам не потрібний брендінг працедавця в цей час!
Концепція брендінга працедавця (employer branding) відноситься до того, як компанія відрізняється від інших компаній з точки зору співробітників і культури організації.
Employer branding відрізняється від бренду компанії і визначається, по суті, голосом, який мають співробітники компанії. Іншими словами, в компанії з'являється сильніший employer branding, чим більше вона залучає своїх співробітників до процесу просування кар'єрних можливостей і тим більше вони пропагують цінності організації.
Хоча це можна узагальнити в декількох дуже чітких тактиках, employer branding - це більше, ніж стратегія, оскільки він пов'язаний з культурою організації компанії, профілем співробітників і прозорістю, яку він готовий прийняти в комунікації. По суті, проте, ключові елементи брендінга працедавця відносяться до:
Якщо ви компанія, яка мислить стратегічно і хоче розумно інвестувати в процес найму, зв'яжіться з нами.